Четвер, 25.04.2024, 18:14
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Друзі сайту
Пошук
Головна » Статті » Методична скриня

У категорії матеріалів: 22
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: « 1 2 3 »

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
Тема. В неповторний світ тварин всі рушаєм як один.
Мета. Удосконалювати навички роботи над текстом. Закріплювати вміння працювати в групах, парами; навички індивідуальної роботи в ході ігор ,,З’єднай прислів’я”, ,,Хто що їсть?”, ,,Як розмовляють звірі”.
Методична скриня | Переглядів: 2318 | Додав: robik99 | Дата: 11.12.2012 | Коментарі (0)

"Вчимося плавати в океані музики”
План уроку:
Загальна тема №2: «Музика виражає та зображує».
Тема уроку: «Музика зображає внутрішній світ людини, її характер, почуття, думки».
Дидактичний матеріал: - Д. Кабалевський «Три подружки»
- пісні, танці, марші;
Методична скриня | Переглядів: 2944 | Додав: robik99 | Дата: 11.12.2012 | Коментарі (0)

Асоціативний аналіз  художнього тексту  як один із засобів формування творчої особистості

з досвіду роботи вчителя
світової літератури
Ревнівської ЗОШ-І-ІІІ ступенів
Долобан Олени Олексіївни

Бориспіль 2012


Метою сучасного уроку світової літератури є формування в учнів досвіду творчої самостійної діяльності, оскільки суспільству необхідна компетентна особистість, здатна творчо діяти, неординарно розв’язувати проблеми чи створювати щось нове. Сформувати таку особистість покликаний асоціативний аналіз художнього твору.
В посібнику теоретично обґрунтовується необхідність застосування на уроках літератури асоціативного аналізу як одного із засобів формування творчої особистості, даються методичні рекомендації щодо використання даного методу, практичні поради та зразки різних форм роботи, подаються розробки уроків.
Для вчителів-словесників, студентів-філологів.


 

Методична скриня | Переглядів: 1179 | Додав: robik99 | Дата: 05.06.2012 | Коментарі (0)

Креативний підхід на уроках

як основа для формування творчої особистості


з досвіду роботи вчителя 

української мови та літератури

Ревнівської ЗОШ-І-ІІІ ступенів

Бідненко Валентини Миколаївни


Бориспіль 2012

Креативний підхід у викладанні української мови та літератури забезпечує розвиток і саморозвиток особистості, сприяє формуванню навичок мислення й мовлення учнів, розвиткові їхніх творчих здібностей, міцному засвоєнню програмового матеріалу.

Методичний посібник містить форми роботи, які можна використовувати на уроках для формування комунікативних компетентностей учнів.

Рекомендовано вчителям української мови та літератури.

Методична скриня | Переглядів: 1342 | Додав: robik99 | Дата: 03.06.2012 | Коментарі (0)

 УРОК УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ З ЕЛЕМЕНТАМИ НАРОДОЗНАВСТВА       8 клас 
Тема. Повторення вивченого про звертання, вставні слова (словосполучення, речення).
Мета : повторити, закріпити та систематизувати знання учнів про звертання, вставні слова (словосполучення, речення); удосконалювати вміння знаходити їх у реченні, аналізувати мовний матеріал; розвивати пунктуаційну грамотність, комунікативну компетентність, вміння конструювати речення; виховувати шанобливе ставлення до народних свят, звичаїв та традицій.
Методична скриня | Переглядів: 3513 | Додав: robik99 | Дата: 05.03.2012 | Коментарі (0)

Українська література, 6 клас
Тема.

Всеволод Нестайко «Тореадори з Васюківки»

. Сторінками улюбленого твору
Мета: викликати інтерес до самостійного читання художніх творів; розкрити особливості твору, його пригодницький характер; розвивати навички виразного читання, переказу прозового твору, коментування його;
формувати вміння аналізувати поведінку героїв, їхні вчинки, вміння толерантно й аргументовано доводити свою думку;
удосконалювати навички критичного мислення;
виховувати позитивні риси характеру, активну життєву позицію.
Тип уроку: урок узагальнення матеріалу.
Обладнання: підручник, текст повісті, кросворд, виставка творів В.Нестайка, учнівські малюнки.
Методична скриня | Переглядів: 11033 | Додав: robik99 | Дата: 04.03.2012 | Коментарі (0)

Тема. Запашні квіти саду японської поезії (одухотворення природи – характерна ознака японської літератури)

Японська поезія – вишуканий
прекрасний сад – втілення
самої Краси
К.Бальмонт

Мета. Закріпити теоретичні знання, отримані на попередніх уроках, що стосуються жанру поетичної мініатюри Басьо, шляхом аналізу хоку; розвивати творчі здібності учнів: уяву, асоціативне мислення, вміння бачити за малим велике; виховувати любов до життя в гармонії з природою.

Типу уроку. Закріплення вивченого матеріалу та вироблення на їхній основі вмінь і навичок.
Методична скриня | Переглядів: 1616 | Додав: robik99 | Дата: 04.03.2012 | Коментарі (0)

Предмет. Правознавство. Практичний курс. 9 клас
Розділ. Ти і цивільно-правові відносини
Тема: Хто такі спадкодавець та спадкоємець. Що таке заповіт.
Як скласти заповіт. Як успадкувати майно
Тип уроку: урок вивчення нового навчального матеріалу
Білощицька Валентина Іванівна, вчитель
Ревнівська загальноосвітняї школи І – ІІІ ступенів Бориспільського району
Навчальна програма «Правознавство (практичний курс)» для 9-х класів навчальних закладів (рекомендовано Міністерством освіти і науки України, лист від 21.05.08р. № 1/11-1969)

Тема: Хто такі спадкодавець та спадкоємець. Що таке заповіт.
Як скласти заповіт. Як успадкувати майно
Мета уроку:
Методична скриня | Переглядів: 2772 | Додав: robik99 | Дата: 11.01.2012 | Коментарі (0)

СЦЕНАРІЙ ВИХОВНОЇ СПРАВИ
,,ПОДОРОЖ
ДО КРАЇНИ ВВІЧЛИВОСТІ ТА ДОБРОТИ”


Ведуча : Діти, сьогодні на вас чекає подорож до Країни ввічливості та доброти. Перш ніж почати подорож, ми привітаємо один одного словами :
Треба дружно привітатись
,,Добрий день”
Дружно голосно сказати
,,Добрий день”
Методична скриня | Переглядів: 2386 | Додав: robik99 | Дата: 03.12.2011 | Коментарі (0)

8 клас – урок позакласного читання за новелами В.Сухомлинського "Не можна жити і дня без тривоги за рідну людину ” (вчитель Коваль Надія Петрівна)
Тема: Не можна жити і дня без тривоги за рідну людину
(за новелами В.Сухомлинського)
Методична скриня | Переглядів: 2793 | Додав: robik99 | Дата: 03.12.2011 | Коментарі (0)

1-10 11-20 21-22