Учнівські роботи, МАН [11] |
Сценарії
[44]
Сценарії шкільних заходів
|
Накази
[3]
Накази по школі по певній темі (атестація)
|
Методична скриня
[22]
Методичні розробки для вчителів, плани уроків
|
Головна » Статті |
Всього матеріалів в каталозі: 80 Показано матеріалів: 41-50 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 7 8 » |
Зиму проводжаємо — весну зустрічаємо сценарій для учнів 1-4 класів Календарик: Добрий день, любі друзі. От ми і знову зустрілися. Ви, напевне, згадали, хто я. А тим дітям, які нічогісінько не знають про мене, я розповім. Хто у січні нагадає |
Пропонуємо вашій увазі звіт про Декаду книги. Його можна розглядати і як план проведення тижня книги. Містить нові форми роботи по пропаганді книги, залучення до читання. |
30 квітня учні 7-х класів змагалися на літературному брейн-ринзі 2013 «Світ українського слова». Команда 7-А класу називалась «Україночки» , а 7-Б класe – «Мисливці за вдачею» До середини гри команди йшли майже порівну, але до кінця гри «Мисливці за вдачею» вирвалися вперед і перемогли з рахунком 46 : 35 |
Формування творчої особистості потребує принципової зміни підходів до організації навчально-виховного процесу: школа має бути зорієнтована на використання освітніх технологій та методичних систем (комплексів, методів і прийомів навчання, завдань і вправ), які б спонукали учнів до активної творчої діяльності. На мою думку, однією із методик, що розвиває творчу особистість, є асоціативний аналіз художнього твору. В його основі лежить асоціативно-рефлекторна теорія про здатність людського мозку до асоціацій – до утворення зв’язків між подіями та фактами. «Кожен твір викликає у читачів (у даному разу в учнів) цілий ланцюг асоціацій, спогадів, думок, пов’язаних з їхнім життєвим досвідом, з тим, що вони бачать в житті … Художній твір, який вивчають у школі, можна порівнювати зі сніговою кулею, що тягне за собою цілу лавину думок, проблем, дискусійних запитань [12, с.75]». Таке сприйняття - невід’ємна складова аналізу тексту, необхідна умова його повноцінного осягнення. Адже, як зазначав засновник бібліопсихології М.Рубакін: «Ми знаємо не книги, і не чужі слова, і не їхній зміст, - ми знаємо наші власні проекції їх і тільки той зміст, який в них самі вкладаємо, а не те, що вклав автор ». Таке перетворення відбувається за допомогою асоціацій. А за словами М.Кудряшова, «цей метод особливо сприяє розвиткові уявлення учнів, їхнього образного мислення, стимулюванню до творчої діяльності ». Прагнучи перетворити кожен урок на творчий пошук, знайти, підтримати, розвинути людину в людині, закласти в ній механізм саморегуляції, саморозвитку, необхідний для становлення самобутньої особистості, вже протягом багатьох років працюю над проблемою асоціативного аналізу, адже відмінність асоціативного аналізу від традиційного полягає передусім у свідомому збагаченні учнівських асоціацій: не тільки виділити образ, а й помітити подібні в інших творах, не тільки зіставити з іншими, а й перетворити на власні асоціації. |
Майстр-клас на тему "Робота з гофровним папером" (вчитель трудовго навчання О.М.Бабич) |
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Головне управління освіти і науки Київської облдержадміністрації Київське обласне територіальне відділення МАН України Відділення історії Секція: історичне краєзнавство Засоби впливу німецької пропаганди на місцеве населення роботу виконала: Бідненко Софія Андріївна учениця 11 класу Ревнівської ЗОШ І – ІІІ ступенів Бориспільської районної ради Київської області Науковий керівник: Зиль Андрій Степанович, член національної спілки краєзнавців України рецензент: Білощицька Валентина Іванівна Вчитель історії та правознавства, Вчитель - методист Ревне – 2012 |
До 175 річниці з дня народження автора слів Гімну України, нашого земляка в школі було проведено ряз заходів. Серед них : виховна година, учнівська конференція для старшокласників, виховна справа (свято) для молодших школярів, підготовлено презентації, виставки творів ПП Чубинського, |
Незабаром ми будемо відзначати День народження найславетнішого поета України Т.Г. Шевченка. По всій країні і за її межами проходять заходи по вшануванню пам’яті Кобзаря. 26 лютого 2014 року у Ревнівській школі між учнями 7-8 класів було проведено брейн-ринг «Знавці творчості Шевченка». |
В цьому році ми відхначаємо знаменну дату - 200 років з дня народження Тараса Григоровича Шевченка Пропонуємо вашій увазі підбірку матеріалів з заходів, які проходили в нашій школі в честь цієї дати:
|
Сценарій до Дня Перемоги. |