Четвер, 21.11.2024, 09:09
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Друзі сайту
Пошук
Головна » Статті » Методична скриня

У категорії матеріалів: 22
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 »

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

«Кращої, ніж рідна мова, не буває»

20 лютого у Ревнівській ЗОШ I—III ступенів відбувся виховний захід до Дня рідної мови між 5-А та 5-Б класами. Організатором заходу була вчитель української мови та літератури Коваль Н.П. Метою заходу було підвести підсумки вивченого матеріалу та підвищити інтерес учнів до вивчення української мови та літератури, а також прищепити повагу до рідної мови. Усі учнів були активними вболівальниками, які підтримували своїх однокласників, а також мали нагоду принести додаткові бали командам, відгадавши загадки.

Методична скриня | Переглядів: 716 | Додав: revneschool | Дата: 24.03.2019 | Коментарі (0)

Урок в 7 класі                     23.03.2016 р.                                          
Тема:         Виконання інтарсії, інкрустації.
Мета:
- навчальна: сформувати в учнів поняття про техніку інтарсія та маркетрі, ознайомити з технологією виконання інтарсії та точкової інкрустації кольоровим металом, навчити учнів виконувати нескладні декоративні композиції. 
 

Методична скриня | Переглядів: 1048 | Додав: robik99 | Дата: 25.03.2016 | Коментарі (0)

Пропонується підбірка задач з фізики для оцінюваня знань учнів 7-11 класів загальноосвітніх шкіл.

Завдання підібрані з наявних збірників завдань. 

Розміщення завдань і формат посібника дає можливітсть роздрукувати потрібну кількість задань і роздати їх учням.

 

Методична скриня | Переглядів: 4260 | Додав: robik99 | Дата: 21.02.2015 | Коментарі (0)

На цій сторінці знаходяться варіанти планів роботи шкільних методичних об'єднань вчителів різних предметів загальноосвітньої школи.

Методична скриня | Переглядів: 1206 | Додав: robik99 | Дата: 10.12.2014 | Коментарі (0)

Методичний кабінет - це один з основних головних чинників вдосконалення навчально-виховного процесу в школі.

Методична скриня | Переглядів: 1369 | Додав: robik99 | Дата: 10.12.2014 | Коментарі (0)

Шлях до перемоги 
(Виховна година до 70-річчя визволення України від фашистських загарбників)

Мета: ознайомити учнів з бойовими діями за визволення України впродовж 1942-1944 рр.; на прикладі історичних фактів показати якою ціною далась перемога над загарбником нашої Батьківщини; виховувати почуття патріотизму та національної свідомості.

Також додаються додаткові матеріали:

- документальний фільм "20 кроків до мрії. Україна у другій світовій війнй..."

- презентація, зроблена учнями.

 

Методична скриня | Переглядів: 6857 | Додав: robik99 | Дата: 02.11.2014 | Коментарі (0)

Майстр-клас на тему "Робота з гофровним папером" (вчитель трудовго навчання О.М.Бабич)
Методична скриня | Переглядів: 1393 | Додав: robik99 | Дата: 16.12.2013 | Коментарі (0)

Формування творчої особистості потребує принципової зміни підходів до організації навчально-виховного процесу: школа має бути зорієнтована на використання освітніх технологій та методичних систем (комплексів, методів і прийомів навчання, завдань і вправ), які б спонукали учнів до активної творчої діяльності. На мою думку, однією із методик, що розвиває творчу особистість, є асоціативний аналіз художнього твору. В його основі лежить асоціативно-рефлекторна теорія про здатність людського мозку до асоціацій – до утворення зв’язків між подіями та фактами. «Кожен твір викликає у читачів (у даному разу в учнів) цілий ланцюг асоціацій, спогадів, думок, пов’язаних з їхнім життєвим досвідом, з тим, що вони бачать в житті … Художній твір, який вивчають у школі, можна порівнювати зі сніговою кулею, що тягне за собою цілу лавину думок, проблем, дискусійних запитань [12, с.75]». Таке сприйняття - невідємна складова аналізу тексту, необхідна умова його повноцінного осягнення. Адже, як зазначав засновник бібліопсихології М.Рубакін: «Ми знаємо не книги, і не чужі слова, і не їхній зміст, - ми знаємо наші власні проекції їх і тільки той зміст, який в них самі вкладаємо, а не те, що вклав автор ». Таке перетворення відбувається за допомогою асоціацій. А за словами М.Кудряшова, «цей метод особливо сприяє розвиткові уявлення учнів, їхнього образного мислення, стимулюванню до творчої діяльності ».

Прагнучи перетворити кожен урок на творчий пошук, знайти, підтримати, розвинути людину в людині, закласти в ній механізм саморегуляції, саморозвитку, необхідний для становлення самобутньої особистості, вже протягом багатьох років працюю над проблемою асоціативного аналізу, адже відмінність асоціативного аналізу від традиційного полягає передусім у свідомому збагаченні учнівських асоціацій: не тільки виділити образ, а й помітити подібні в інших творах, не тільки зіставити з іншими, а й перетворити на власні асоціації.

Методична скриня | Переглядів: 2252 | Додав: robik99 | Дата: 02.12.2013 | Коментарі (0)

Урок українського читання 3 клас
Тема: Де тепло, там і добро
Мета:
Ознайомити учнів з життям і творчістю великої української поетеси Наталії Львівни Забіли
Закріплювати вміння читати в особах; навички вибіркового читання, навички роботи в групах, в парах, індивідуальної роботи
Методична скриня | Переглядів: 2882 | Додав: robik99 | Дата: 23.02.2013 | Коментарі (0)

Прес-конференція
« Птахи – це таїнство і краса»
Мета : формувати різносторонню уяву про птахів, уточнювати значення слів, розширювати і збагачувати словниковий запас учнів, розвивати монологічне мовлення; виховувати любов до всього живого на землі, акуратність і бережливість, учити спостерігати, піклуватись про птахів та інших тварин.
Методична скриня | Переглядів: 1949 | Додав: robik99 | Дата: 12.12.2012 | Коментарі (0)

1-10 11-20 21-22