Учнівські роботи, МАН [11] |
Сценарії
[44]
Сценарії шкільних заходів
|
Накази
[3]
Накази по школі по певній темі (атестація)
|
Методична скриня
[22]
Методичні розробки для вчителів, плани уроків
|
Головна » Статті » Методична скриня |
У категорії матеріалів: 22 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 » |
Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
«Кращої, ніж рідна мова, не буває» 20 лютого у Ревнівській ЗОШ I—III ступенів відбувся виховний захід до Дня рідної мови між 5-А та 5-Б класами. Організатором заходу була вчитель української мови та літератури Коваль Н.П. Метою заходу було підвести підсумки вивченого матеріалу та підвищити інтерес учнів до вивчення української мови та літератури, а також прищепити повагу до рідної мови. Усі учнів були активними вболівальниками, які підтримували своїх однокласників, а також мали нагоду принести додаткові бали командам, відгадавши загадки. |
Урок в 7 класі 23.03.2016 р. |
Пропонується підбірка задач з фізики для оцінюваня знань учнів 7-11 класів загальноосвітніх шкіл. Завдання підібрані з наявних збірників завдань. Розміщення завдань і формат посібника дає можливітсть роздрукувати потрібну кількість задань і роздати їх учням.
|
На цій сторінці знаходяться варіанти планів роботи шкільних методичних об'єднань вчителів різних предметів загальноосвітньої школи. |
Методичний кабінет - це один з основних головних чинників вдосконалення навчально-виховного процесу в школі. |
Шлях до перемоги Мета: ознайомити учнів з бойовими діями за визволення України впродовж 1942-1944 рр.; на прикладі історичних фактів показати якою ціною далась перемога над загарбником нашої Батьківщини; виховувати почуття патріотизму та національної свідомості. Також додаються додаткові матеріали: - документальний фільм "20 кроків до мрії. Україна у другій світовій війнй..." - презентація, зроблена учнями.
|
Майстр-клас на тему "Робота з гофровним папером" (вчитель трудовго навчання О.М.Бабич) |
Формування творчої особистості потребує принципової зміни підходів до організації навчально-виховного процесу: школа має бути зорієнтована на використання освітніх технологій та методичних систем (комплексів, методів і прийомів навчання, завдань і вправ), які б спонукали учнів до активної творчої діяльності. На мою думку, однією із методик, що розвиває творчу особистість, є асоціативний аналіз художнього твору. В його основі лежить асоціативно-рефлекторна теорія про здатність людського мозку до асоціацій – до утворення зв’язків між подіями та фактами. «Кожен твір викликає у читачів (у даному разу в учнів) цілий ланцюг асоціацій, спогадів, думок, пов’язаних з їхнім життєвим досвідом, з тим, що вони бачать в житті … Художній твір, який вивчають у школі, можна порівнювати зі сніговою кулею, що тягне за собою цілу лавину думок, проблем, дискусійних запитань [12, с.75]». Таке сприйняття - невід’ємна складова аналізу тексту, необхідна умова його повноцінного осягнення. Адже, як зазначав засновник бібліопсихології М.Рубакін: «Ми знаємо не книги, і не чужі слова, і не їхній зміст, - ми знаємо наші власні проекції їх і тільки той зміст, який в них самі вкладаємо, а не те, що вклав автор ». Таке перетворення відбувається за допомогою асоціацій. А за словами М.Кудряшова, «цей метод особливо сприяє розвиткові уявлення учнів, їхнього образного мислення, стимулюванню до творчої діяльності ». Прагнучи перетворити кожен урок на творчий пошук, знайти, підтримати, розвинути людину в людині, закласти в ній механізм саморегуляції, саморозвитку, необхідний для становлення самобутньої особистості, вже протягом багатьох років працюю над проблемою асоціативного аналізу, адже відмінність асоціативного аналізу від традиційного полягає передусім у свідомому збагаченні учнівських асоціацій: не тільки виділити образ, а й помітити подібні в інших творах, не тільки зіставити з іншими, а й перетворити на власні асоціації. |
Урок українського читання 3 клас Тема: Де тепло, там і добро Мета: Ознайомити учнів з життям і творчістю великої української поетеси Наталії Львівни Забіли Закріплювати вміння читати в особах; навички вибіркового читання, навички роботи в групах, в парах, індивідуальної роботи |
Прес-конференція « Птахи – це таїнство і краса» Мета : формувати різносторонню уяву про птахів, уточнювати значення слів, розширювати і збагачувати словниковий запас учнів, розвивати монологічне мовлення; виховувати любов до всього живого на землі, акуратність і бережливість, учити спостерігати, піклуватись про птахів та інших тварин. |